

Γυμνάσιο
Οι μαθητές του Γυμνασίου πρέπει να αποκτήσουν στέρεες βάσεις κατανοώντας την χρήση και την δομή της Νεοελληνικής Γλώσσας και να αναπτύξουν βασική μαθηματική σκέψη.
Αυτο γίνεται με ένα ολιγόωρο πρόγραμμα που δίνει έμφαση στις αποδοτικές μεθόδους μελέτης και στην οργάνωσης του διαβάσματος.
Έτσι αποκτά περισσότερη αυτοπεποίθηση και βλέπει τη μάθηση ως κάτι πιο ευχάριστο και δημιουργικό.

Α΄Λυκείου
Οι μαθητές που θα φοιτήσουν η φοιτούν στην Α΄ Λυκείου, με βάση τις απαιτήσεις του εξεταστικού συστήματος της τάξης τους ,θα πρέπει :
• Να καλλιεργήσουν κουλτούρα υποψήφιου, αποκτώντας οργάνωση και μεθοδικότητα στην μελέτη τους .
• Να αναπτύξουν ευχέρεια στην αντιμετώπιση ζητήματων τύπου Πανελλαδικών εξετάσων εμβαθύνοντας στην ύλη του κάθε μαθήματος.
• Να εξοικειώθούν στις γραπτές εξετάσεις μέσα απο τους κύκλους των σταθμισμένων διαγωνίσματων .
• Να εκπαιδευτούν στην στρατηγική σωστής διαχείρησης χρόνου για την αντιμετώπιση ενος διαγωνίσματος.
.

Β΄Λυκείου
Η χρονιά φοίτησης στην Β΄Λυκειου είναι πολύ σημαντική για την προετοιμασία των μαθήτων ώστε να φτάσουν Γ΄ Λυκείου στην με σιγουρία και αυτοπαποίθηση .Έτσι πρέπει:
• Ο μαθητής πρέπει να κατανοήσει σε βάθος την εξεταστέα ύλη και να καλύψει κενά που ίσως υπάρχουν.
• Με εξάσκηση ,καθοδήγηση ,συνεχείς στοχευμένες επαναλήψεις και τακτικά διαγωνίσματα ο μαθητής να φτάσει στην επόμενη τάξη των Πανελληνίων εξετάσεων με όσο το δυνατόν πιο ομαλό τρόπο .

Γ΄Λυκείου
Ο μαθητής έχει να διανύσει την τελική ευθεία μιας δύσκολης πορείας που εχει ξεκινήσει αρκετά χρόνια πριν ώστε να φτάσει στον τελικό στόχο,την εισαγωγή του στην σχολή που επιθυμεί.
Η ύλη των Πανελληνίων είναι μεγάλη και απαιτητική και σε αυτη τη φάση τίποτα δεν αφήνεται στην τύχη και κάθε βοήθεια κάνει τη διαφορά.
• Συνεχής ψυχολογική υποστήριξη γιατί η επιτυχία στις Πανελλήνιες δεν χτίζεται μόνο με γνώσεις, αλλά και με ψυχική ισορροπία, πίστη στις δυνατοτήτες μας και ηρεμία.
• Μεθοδική καθοδήγηση, σωστός προγραμματισμός και συνεχής αξιολόγηση.
• Ο μαθητής μαθαίνει να οργανώνεται, να εμβαθύνει στη γνώση να αυτενεργεί και τελικά να αποκτά την αυτοπεποίθηση που χρειάζεται για να πετύχει στις εξετάσεις.
• Έγκαιρη κάλυψη της ύλης ώστε να υπάρχει επαρκής χρόνος για επαναλήψεις.
• Εξοικείωση στις γραπτές εξετάσεις μέσα απο τους κύκλους των διαγωνίσματων του Αριθμώ .
• Να εκπαιδευτούν σε τεχνικές διαχείρισης χρόνου.
.